Σπιτική granola

479

Πρωτοδοκίμασα granola πριν 10 χρόνια και ήμουν τυχερή και άτυχη ταυτόχρονα. Γιατί; Ήμουν τυχερή γιατί ήταν σπιτική, χειροποίητη, πεντανόστιμη και φρέσκια, μια μοναδική γευστική εμπειρία. Αλλά ταυτόχρονα άτυχη διότι από εκείνη την ημέρα οποιαδήποτε granola του εμπορίου ήταν πολύ λίγη για να συγκριθεί. Βρίσκω την τυπική granola του εμπορίου να έχει πολύ ζάχαρη και αδιάφορη γεύση.

  • Υπάρχει πραγματικά καλή granola, απλά πρέπει να την φτιάξεις.
  • Μπορείς να την φτιάξεις γρήγορα, εύκολα και υγιεινά.
  • Δίνει τη δυνατότητα να εκφράσεις τη δημιουργικότητά σου κάνοντας mix and match με τα υλικά.
  • Τέλος, είναι πιο οικονομική!

Εκτέλεση της συνταγής:

Προετοιμασία: 10′

Ψήσιμο σε προθερμασμένο φούρνο στους 160-180 C: περίπου 20′ – 30′

Ανακατεύεις τα ξηρά υλικά μεταξύ τους σε ένα μεγάλο μπολ και τα υγρά αντίστοιχα πριν τα ανακατέψεις όλα μαζί.

Όταν ανακατέψεις όλα τα υλικά μαζί βοηθάει να το κάνεις με τα χέρια για να πάει παντού το μείγμα λάδι καρύδας-ταχίνι-μέλι και να το δουλέψεις με τα χέρια σου ενώνοντας μερικό από το μείγμα σε μικρά μπαλάκια.

Μπορείς να προσθέσεις ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα που θες και όχι μόνο ή όλα αυτά που αναφέρω.

Άπλωσέ τα σε ένα ταψί με λαδόκολλα και καθώς ψήνονται ανακάτεψέ τα 2-3 φορές για να ψηθούν ομοιόμορφα.

Μόλις τα βγάλεις από το φούρνο και όσο είναι ζεστά Ανακάτεψε και άφησέ τα να κρυώσουν πριν τα φυλλάξεις.

Ξηρά υλικά:

νιφάδες βρώμης σπασμένη – 3 κούπες

ηλιόσπορους – κολοκυθόσπορους – 1/2 κούπα

ξηρούς καρπούς – 3/4 της κούπας (φουντούκια ή αμύγραλα ή καρύδια ή συνδυασμό αυτών χοντροκομμένα)

αποξηραμένα φρούτα – 1/2 κούπα

λιναρόσπορο σπασμένο – 2 κ.σ

chips καρύδας – 3 κ.σ. προαιρετικά

chia σποράκια – 2 κ.σ.

κανέλα κεϋλάνης – 1 κ.γ.

1/3 κ.γλ. γαρίφαλο

λίγο αλάτι – 1/3 κ.γ.

Υγρά υλικά:

λάδι καρύδας – 1/2 κούπα

ταχίνι ολικής αλέσεως – 4 κ.σ.

[προαιρετικό αν θελεις βαλε λιγο περισσότερο λάδι καρύδας ]

μέλι – 4 κ.σ.

Διατηρείται φρέσκο και τραγανό σε αεροστεγώς κλεισμένο βάζο για 2-3 εβδομάδες.

Απόλαυσέ το με γάλα αμυγδάλου ή γιαούρτι καρύδας και φρέσκα φρούτα ή κατεψυγμένα βατόμουρα (το αγαπημένο μου).

Καλή όρεξη!

www.holisticbodymind.eu