8 τρόποι να πείσουμε τον εαυτό μας να γυμναστεί

72

Επειδή δεν είναι πάντα εύκολο και κάποιες μέρες οι δικαιολογίες μπορούν να ξεφυτρώσουν η μία πίσω από την άλλη, ας θυμόμαστε τα παρακάτω…

Το ότι η γυμναστική είναι το καλύτερο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε για το σώμα μας είναι γνωστό. Τα οφέλη της είναι γνωστά, τα πάντα γύρω από αυτήν είναι γνωστά. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε πάντα τόσο ισχυρή αίσθηση κινήτρου για να σηκωθούμε από το γραφείο ή από τον καναπέ και να γυμναστούμε.

Και αν βρίσκετε κι εσείς συχνά τον εαυτό σας σε αυτή την θέση, έχουμε μερικές ιδέες για να σας βοηθήσουμε.

Αρχικά, σταματήστε να λέτε ότι δεν έχετε χρόνο για γυμναστική. Με δέκα λεπτά ασκήσεων την ημέρα μόνο, θα αρχίσετε να βλέπετε κάποια αποτελέσματα – αν μη τι άλλο στο πόσο πιο δυνατό θα νιώθετε το σώμα σας. Έπειτα, αν το πρόβλημα είναι ο χρόνος, προσπαθήστε να ενσωματώσετε λίγη ώρα γυμναστικής στην καθημερινή σας ρουτίνα. Δέκα λεπτά περπάτημα επιπλέον όταν βγαίνετε έξω, σκάλες αντί για ασανσέρ και ξύπνημα λίγο πιο νωρίς για να προλάβετε μερικές ασκήσεις με την πρωινή σας ενέργεια. Όλες αυτές είναι εύκολες ιδέες στην εφαρμογή.

Λίγο επιπλέον περπάτημα

Είναι η πιο εύκολη αερόβια άσκηση, δεν απαιτεί πάρα πολλή ενέργεια και θα σας χαλαρώσει αν έχετε περάσει πολλή ώρα κλεισμένοι στο σπίτι.

Ώρα για διάλειμμα

Το διάλειμμα από μια δουλειά που δεν είναι σωματική δεν χρειάζεται να είναι σκρολάρισμα στα social media. Μπορούμε κάλλιστα να εκμεταλλευτούμε τα διαλείμματά μας μέσα στην ημέρα για να κάνουμε μερικές ασκήσεις.

Ας κάνουμε τις δουλειές όντως κουραστικές

Όλοι μας πού και πού αφιερώνουμε μια μέρα στο να κάνουμε δουλειές που έχουν μαζευτεί – όχι αναγκαστικά στο σπίτι, εννοούμε δουλειές που περιέχουν “τρέξιμο”. Προτείνουμε να βγάλουμε τα εισαγωγικά και να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία για να περπατήσουμε λίγο περισσότερο. Η αίσθηση ότι τελειώσαμε τις δουλειές μας, συν το ευχάριστο πιάσιμο στα πόδια που έζησαν μια γερή προπόνηση (συν ένα ωραίο ντους μετά), ίσον ένας πολύ καλός ύπνος το βράδυ.

Οι σκάλες είναι σκληρή γυμναστική

Ειδικά αν καπνίζετε. Που είναι ακόμα ένας λόγος να ανεβαίνετε με τις σκάλες, επειδή είναι μια πολύ αποτελεσματική μορφή αερόβιας. Υπολογίζεται ότι ο μέσος άνθρωπος που χρησιμοποιεί καθημερινά ασανσέρ, θα έκαιγε γύρω στις 111 θερμίδες επιπλέον την ημέρα.

Μετρήστε τα βήματα

Ανταγωνιστείτε τον εαυτό σας, προσπαθώντας να σπάσετε το ρεκόρ σας σε βήματα καθημερινά. Μπορείτε να το κάνετε μέσα από πολλές δωρεάν εφαρμογές στο κινητό σας – οι οποίες, βέβαια, μπορεί να χρειάζεται να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τοποθεσίας σας, άρα το αφήνουμε στη δική σας κρίση.

Μην τα παρατάτε αν (για λίγο) τα παρατήσετε

Εντάξει, χάσατε μία, δύο ή και πέντε προπονήσεις. Είναι στο χέρι σας να μην συνεχίσουν να πολλαπλασιάζονται, και να μην αρχίσετε πάλι να σκέφτεστε ότι δεν γυμνάζεστε, ότι θα έπρεπε να γυμνάζεστε αλλά και ότι δεν έχετε χρόνο να γυμνάζεστε. Κάποιες μέρες θα είναι δύσκολο, αλλά είναι μια επιλογή που το σώμα σας θέλει να κάνετε.

Δοκιμάστε και άλλες μορφές

Αν δεν σας ικανοποιούν τα βάρη, δοκιμάστε κάποιο άθλημα. Κολύμβηση, ποδήλατο, ακόμα και χορό. Γιόγκα, spinning, άρση βαρών, οι επιλογές για να έχετε στο πρόγραμμα γυμναστική είναι αμέτρητες. Πόσο μάλλον, αν βρείτε τη μορφή γυμναστικής που σας ευχαριστεί και περισσότερο, δεν θα θέλετε να σταματήσετε.

Εκμεταλλευτείτε τα πρωινά

Μόλις ξυπνάμε το πρωί, ο οργανισμός μας είναι έτοιμος να ξεκινήσει. Και μια μίνι πρωινή προπόνηση μπορεί να τον τονώσει ακόμα περισσότερο. Οι διατάσεις το πρωί είναι υπέροχη ιδέα, όπως και η γιόγκα – και για ψυχολογικούς λόγους, εκτός από τη γυμναστική.